روانشناس خوب

روانشناس خوب

روانشناس خوب

روانشناس خوب

  • ۰
  • ۰

سرد مزاجی مردان و دلایل خستگی جنسی و بی میلی در زن و مرد و راه های درمان – زمان مطالعه ۳ دقیقه است.
سرد مزاجی و خستگی جنسی در ۳سالگی ازدواج

” وقتی به اوایل ازدواج مان فکر می کنم، و با حال حاضر مقایسه می کنم از زندگی بیشتر دلسرد می شوم.

احساس می کنم بهترین کار این است که خودم را مشغول کارها و تربیت فرزندان کنم و کمتر به این مسائل فکر کنم.

همسرم و من  هردو در ماه های ابتدایی و حتی تا چند سال نخست نسبت به هم کشش جنسی زیادی داشتیم.

زندگی برای مان هیجان انگیز و شیرین بود.

ما از نظر جنسی برای هم انرژی می گذاشتیم، با هم شوخی می کردیم و همواره کنار هم بودیم.

اما حالا هر دوی ما نسبت به رابطه جنسی هیجان کمتری داریم و کمتر برای با هم بودن و روابط مان انرژی و هیجان صرف می کنیم.

البته بارها از دوستان و اقوامم شنیده ام که این موضوع برای آن ها نیز اتفاق افتاده و کاملا طبیعی است.

اما من دلم نمی خواهد با گفتن این جمله ( طبیعی بودن )، از خود سلب مسئولیت کنم…

برای همین به سراغ شما آمدم تا از راهنمایی تان برای داشتن یک زندگی شیرین و پر نشاط استفاده ببرم. ”

خستگی جنسی چیست و درمان بی میلی

جملاتی که خواندید صحبت های یک خانم جوان با روان شناسش بود، موضوعی که شاید دغدغه خیلی ها باشد.

اما برخورد افراد در مقابل این احساس و دغدغه مشترک متفاوت است، عده ای آن هیجان اولیه در ازدواج شان را در افراد جدید می بینند، به نوعی دچار تنوع طلبی و خیانت می شوند.

عده ای نیز خود را غرق و سرگرم کار، فرزند و اهداف مالی و تحصیلی می کنند، در واقع سعی می کنند با انکار مشکل خود این شرایط را قابل تحمل سازند.

و اما هستند افرادی مانند نمونه بالا، که نه مشکل را انکار می کنند و نه صورت مسئله را پاک، بلکه دنبال چاره جویی و راه کاری منطقی در مقابل خستگی جنسی خود و همسرشان هستند.

منبع : سرد مزاجی مردان

  • ۹۸/۱۲/۲۸
  • مونا منکاوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی